bloggtorka?!

Vet inte om jag kan kalla det bloggtorka utan brist på tid i livet.
Mycket har hänt under denna tid jag valt att inte blogga. Jag klarade min allmänlydnadsexamen med bravur, jag och Max har valt att sälja vår lägenhet för att ha en bra grund för att köpa vårt drömhus. Jag har bytt jobb, vilket har betytt en massa nya relationer som tar tid att ta sig an och det krävde en massa energi. Efter att jag bytt jobb har jag arbetat väldigt mycket, alltså mycket mer än de 75% jag brukar jobba.
Med Qing går det framåt, vi ingår nu i en träningsgrupp vid namn Team Puccola (pudel, cane corso, collie, labrador) Att ta sig ut på tävlingsplanen igen är självklart planen och jag ska säga att min hund verkligen har tuffat till sig på planen, han måste inte försvara sig för allt längre, han kan hålla sig i skinet.

Jag återkommer, tid börjar infinna sig.. =)


Det är fortfarande jag och Han mot världen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0