Våxtorp

Efter att vi kommit hem från Spaninen så åkte jag, Qing och min vän med hund upp till en kompis och hälsade på henne. Hon hyr en gård (och efter att visat bilderna för Maxs pappa visar det sig att det är hans kusins gård, världen är liten) där hon har sin häst Anna samt två andra hästar. Hon hade även införskaffat en ny hund som vi var sugna på att träffa. Leja (Den nya hunden) och Qing gick bra ihop vilket underlättade de tre dagarna jag stannade hos henne. Det blev mycket tjejsnack, vin, hästridning och hundträning. Det var riktigt mysigt!


Vänner för livet!


Från vänster: Akita, Qing och Leja


Leja hämtade upp saker från ån och Qing tog dem från henne, han var inte så sugen på att hoppa i vattnet


Jag är ingen van eller intresserad ryttare, denna häst heter Patrik och han är en gammal turridnings häst. Han hittade själv, men när det började gå för fort över stenrösen och snåriga skogar då gjorde jag mitt bästa för att sakta ned honom (med mindre framgång)


Två trötta hundar!!!

Fortsättning följer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0