Semesteruppehåll

Semestern börjar lida mot sitt slut, men inte sommaren. Det har varit en underbar sommar och vi har spenderat all vår tid tillsammans och Qing har självklart varit med så mycket som möjligt.

Vår semester började med en vecka i Spanien tillsammans med min familj (mamma, pappa, mina bröder, den enas respektive plus brorson) Det var en skön start på sommaren.

Qing spenderade sin första vecka hos maxs mamma med man och son. Han gillade det.


Tjejkompisarna

Bus med chelsea


En myshund!


Qing är inte sen att hänga på och vila tillsammans med någon.


Qing ligger och tänker på sin mamma och pappa som säkert badade i havet när denna bild togs.


Sååå glad blev jag när jag såg honom igen, min älskade älskade hund


Fler semesterbilder kommer inom kort, men nu drar vi till landet, för solen skiner och det är ju faktiskt några dagar kvar av semestern=)


Kommentarer
Postat av: Jennie och Exxa

Ser härligt ut!



Var gärna med och tävla i min blogg om ett namnsmycke :)

2010-07-16 @ 13:27:21
URL: http://www.exxa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0