skaffa inspiration

Idag kände jag mig inte riktigt på humör, efter en hel dag på jobb igår kände jag för att vara hemma och ta det lungt. Inte stressa till gymmet och sedan till brukshundklubben. Plus att jag kände mig lite irriterad. När jag la tillsammans allt så beslutade jag mig för att träna med Qing under de förhållandena inte skulle varit bra. Jag kanske skulle varit irriterade på Qing på appelplanen vilket inte är okej, inte utanför heller för den delen. Så jag gick till gymmet och körde ett hårt styrketräningspass och hunden fick en lång promenad istället.
Självklart älskar jag att träna med min hund på brukshundklubben men man måste känna efter om man är upplagd för träning, om man har planerat en bra träning annars blir det inte bra och man kanske har gjort mer skada än nytta.


 Vi dessa tillfällen när inspiration, tid och sömn fattas tittar jag på bilder som ger motivationen tillbaka. Denna bild ser jag varje dag på mitt jobb och det påminner mig och känslan, lyckan och samarbetet som infann sig denna dag. Lydnadsklass 1 vinnare med 183 poäng (noll på apportering).

 VI KAN, VI ÄR BÄST!


Kommentarer
Postat av: Carina

Man har ju inte bra dagar alla dagar och ibland är det bästa att bara ta en promenad och mysa med hunden. Alldrig bra för samarbetet om man är irriterad. Hoppas du får en bra dag

2010-01-22 @ 05:51:12
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/
Postat av: Mimmi & Bamse

Ja så sant. Är stolt! :) trevlig helg du med!

2010-01-22 @ 11:33:50
URL: http://tramsebamse.blogg.se/
Postat av: ems

svar: TACK jenny för allt stöd och fina ord du gav mig under min intensivkurs! ja jävlar va jag ska suga på denna karamellen längre, för faaan va jag är LYCKLIG JUST NU. går runt i ett lyckorus. kan inte riktigt fatta det än faktiskt :P det kommer nog förr eller senare. helt underbart!!!!!! nu är det bara lilla bilen som fattas :) så taaack för alla fina ord jenny! :D många kramar

2010-01-22 @ 19:52:38
URL: http://foreverems.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0