saxarna i mitt liv

De saxar som jag använt ett tag är dessa.


Alla tre är av märket Jaguar. Den minsta köpte jag först, sedan växte valpen och jag fick köpa mellansaxen, sen växte han lite till och då fick jag köpa den längsta =)

Den minsta är en Jaguar Pre style ergo 5"
Mellansaxen en Jaguar Satin 6,5"
Och den längsta en Jaguar Satin 8,5"

Saxarna kostar från den minsta på 300 kronor och till den största på 900 kronor. Jag tycker att de är väldigt prisvärda saxar som klipper fint och ger ett bra resultat. Med tanke på att det finns saxar som kostar flera tusen kronor så är dessa ett bra alternativ ifall man inte vill köpa så dyra saxar.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ja det är så underbart när man känner och vet att det är just precis en sån man vill ha :D!!

2010-02-01 @ 19:12:36
URL: http://madeleinehulin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0