He's a mystery wrapped in a Twinkie...

Jösses med snö som lagt sig på marken. Qing hoppar runder som en kanin eftersom 20 centimeter snö på sina ställen är mycket för en i och för sig förstor dvärgpudel. Imorgon ska det vara träning på klubben men jag tror jag skippar utomhusträning. Och istället bjuder jag på ett nytt trick, ska bara luska ut ett nytt trick som Qing inte kan.

Imorgon blir det kontorsjobb för Qing för jag jobbar lite längre än vanligt och han vägrar kissa i mammas och pappas trädgård. Det är tur att man har trådar att dra i när mamma inte kan gå på grund av sin brutna fot.

Annars är det bra med den lille svarta, han är så fin och jag blir så glad när jag ser honom. Det är väl så det ska kännas? Vad vore livet utan hunden, min hund som tagit mig till en annan värld med hundmänniskor, lydnadsträning och massor med ny kunksap. Jag älskar det!


En sommarbild på mig och Qing, jag blåser bubblor och Qing är ivrig att frånga dem


Min apporterande skönhet


BIR


Sötast


Lite bilder på det bästa jag vet, ifall ni har en fin bild ppå er hund får ni gärna maila den till mig så ska jag göra ett kollage av bilderna för att vi tycker ju om våra hundar så mycket=)

[email protected]



Kommentarer
Postat av: Molly

Vi mailar bilder genast! :D

2010-01-31 @ 15:45:36
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0