Dagens promenad

Morgonrundan blev hela 2,5timmar. Blir lätt så när man har en pudelkille som gärna busar i snön och vädret var helt underbart och människorna jag stötte på med. Idag har jag fått så många fina komplimanger att det känns konstigt. Men så är det väl, är man lycklig, glad och trevlig så kommer man stötta på sådana människor. Jag och Qing promenerade till hundhängnet i Pålsjöskog och påvägen fick jag höra att Qings fleeceoverall var det bästa de sett på länge och att jag hade en duktig hund att jag hade pli på honom och att han var lyhörd, och detta var inte av en person utan av flera stycken. Jag tog det åt mig och såg om möjligt stoltare ut=)

 


Flying poodle

 
Hundhängnet i pålsjöskog


I hägnet hittade Qing en vän i blandras tiken kajsa. De hade det kul en stund.


Le och var glad, tänk vad ett leende kan göra=)


Kommentarer
Postat av: Michelle

Härligt när folk är trevliga :)

2010-01-06 @ 22:23:03
URL: http://michellebeit.blogg.se/
Postat av: Molly

Roligt med komplimanger, vi svenskar är ganska dåliga på sånt...

2010-01-09 @ 10:54:34
URL: http://dreamngaboutmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0