butter me up...

Ängelholm - Sibirien (skogen)

Jag tog mitt körkort den 2 September förra året och har sedan dess blivit mer och mer överraskad över vad man kan göra med sin bil. Jag tänkte att jag skulle kunna sova längre på morgnarna eftersom det endast tar 10 minuter att köra till jobb (40min med buss) och så skulle jag kunn köra till brukshundklubben med Qing i sin egen bur. Det var mina största mål då. Nu kör jag hej vilt var jag vill. Idag styrde jag och Qing bilen till Camilla för att sedan bege oss till Ängelholm och skogen som tydligen heter Sibirien. En jättefin skog lite av en trollskog och fina vandringsmöjligheter och fin spårskog. Vi bestämde på stående fot att till sommaren drar vi dit våra män för grillning och spårläggning.


Fullt ös med Qing och Collien Yran



 
Posering vid ett fint träd (?)




Denns skog kommer att besökas mer, att ha bil och körkort är värsta BRA!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0