Morgonpromenad

Idag hade jag fördelen att börja jobba 11:45. Det gjorde att klockan 8 när klockan ringde kändes som rena sovmorgonen och hunden som låg bredvid fick stå ut med en massa pussar. Vi hade ju all tid i världen! Sedan tog vi bilen till skogen och där gick vi en skön runda i snön. Hade med mig fyra leksaker för att göra ett uppletande med Qing. När jag börajde traska ut för att gömma leksakerna i skogen upptäckte jag att snön var väldigt hög, men en liten extra utmaning för min kortbenta vovve är väl bara bra=)


Första leksaken, en boll i snöre

Intensivt sökande

Kamptrasan

Tennisbollen

Den sista, som var en apportbock var svår att gräva fram i snön


Duktig kille.

Att gömma apportbocken kan också vara ett sätt att bygga upp ett positivt intresse för apportbocken. Jag tycker inte man ska vara maniskt rädd att något ska gå snett ifall man leker in gripandet. Många tror att det kan bli väldigt fel om man inte gör det efter konstens alla regler.


Kommentarer
Postat av: Kicki

Härliga foton!!!...min stora tjejja älskar uppletet...!!

2010-02-20 @ 08:45:42
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: Jonna & Puff

Vi tackar för awarden som jag nu har plockat upp och bloggat ut 7 saker som ni kanske inte visste om mig innan.

2010-02-20 @ 23:31:09
URL: http://jonnax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0