AWARD

Qingsperspektiv har fått sitt första Award från Annso och Putte

Och här kom lite förutsättningar för den som får en award:
Den som får en award ska:
- kopiera den till sin blogg,
- länka till personen som gett den till dig,
- berätta 7 intressanta saker om dig själv,
- välj ut 7 andra bloggare du vill ge awarden till,
- länka till deras bloggar och kommentera hos dem att de har en award att hämta.

Sju saker som Ni inte vet om oss:
1. Den 11 September 2005 såg jag dvärgpudlarna på Sofieros utställning och bestämde mig då att en sådan ska jag ha. 11 dagar senare hämtade jag hem min skatt. Alltså ett helt oplanerat köp, hade ingen aning om vad det var för liten pälsboll jag satt med i famnen på vägen hem från kenneln, men glad var jag.

2. Qing har blivit tränad att vara ensam hemma i mer än två år innan han klarade av att vara ensam utan skall och yl.

3. Qing skulle från början heta Azlan efter Lejonet i Narnia, det var min mamma som bestämde det, men Qing hete redan Qing och då fick mamma ge med sig.

4. När jag skaffade Qing hade jag inga planer på att träna med honom, men när jag upptäckte hans arbetsmotor och samarbetsvilja hade det varit en synd att låta bli.

5. Qing har aldrig träffat och umgåtts med en katt längre än det tar för dem att springa upp i ett träd. Men ändå så kelar han som en katt, drar sig kring ens ben och kelar med nosen som en katt.

6. Husse Max och Matte Jenny har kilat stadigt i snart 9år ock självklart ska Qing ha någon som helst roll på det kommande bröllopet. (ingen datum bestämt, men det ligger i framtiden)

7. Qing kommer att få en liten lillebror när tiden är mogen och han kommer förmodligen heta Buddy

7 stycken som jag vill ge detta award till är: Carina med tyson och gänget Ebba och Molly Alexandra och Ida Mimmi och Bamse Lena med Zamba och Chelsea Jonna och Puff Astir - Azalea

Lycka till!!! 


Kommentarer
Postat av: Denisa

Agility var mysigt :) Men vi är supernybörjare som inte riktigt vet hur vi ska göra. Vi har kul ändå..



Intressant blogg du har! Tänkte höra om du har tips på hur man kan lära en hund kommandot "ligg". Min hund är 7 månader och jag har inte lyckats med det. Hon backar bara, och om jag försöker hjälpa till med handen på baken så vill hon inte! Vet du ngt bra knep? =)

2010-02-18 @ 00:08:57
URL: http://jahdeno.blogg.se/
Postat av: Linda & Azi

Verkligen! :) Det känns ovant att se en pudel arbeta liksom, när det är mest tanter som har sådana och tyvärr försummar de hundens arbetsviljan och så :)

2010-02-18 @ 00:30:28
URL: http://astirazalea.blogg.se/
Postat av: Carina

Vad kul att få veta lite mer om er... Tala om inpuls köp :-) Vad kul att allt gått så bra. Säger grattis till awarden och tackar för min :-)

2010-02-18 @ 06:01:30
URL: http://tysonochganget.blogspot.com
Postat av: Mimmi & Bamse

Vad kul med awarden :) då får jag ta och fixa det lite senare.

2010-02-18 @ 11:40:05
URL: http://tramsebamse.blogg.se/
Postat av: Patricia & Elwiz

haha jaa dom är helt underbara när dom sover ;).

2010-02-18 @ 12:16:53
URL: http://elwizdagbok.blogg.se/
Postat av: Ebba & Molly

Tack :)

2010-02-18 @ 16:51:15
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0