Söndag

och solen visar sig igen, trots att en förkyldning hälsar på så ler jag ikapp med solskenet. Igår ver det grått och trist, till och med hunden ville bara vara hemma och tillbringa dagen i ryggläge. När vi begav oss ut för att titta på ett hus i Viken som verkade intressant var Qing gnällig och stressad i bilen, han ville inte samarbeta på rundan när vi tittade på huset. Men när vi kom hem var han nöjd igen, intog sängen och sov i några timmar. Det har vairt en händelserik vecka för hunden så det är väl bara mer än rätt att han ska få en dag att hämta sig. Så nu idag är han pigg och glad igen.

Idag ska vi gå till trimmet för att bada och föna Zamba, kameran hänger på...

Sedan ska vi ut på äventyr, kameran hänger på...


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Vad tycker DU om killar som bloggar? Skulle vara tacksam om du kommenterade ditt svar på min blogg, vill gärna veta det då jag är en kille som bloggar. Jag har just nu tagit bloggpaus till lördag pga mkt plugg. Så på lördag svarar jag på kommentarerna :).



Förresten, om du tyckte om bloggen så följ gärna bloggen med bloglovin :).



Iaf, tack!! :D

2010-04-18 @ 10:27:48
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Carina

Även hundar kan vara trötta och behöva ta igen sig någon dag :-) då är det bra att det kommer en grå och trist dag när man själv inte känner för att göra så mycket :-) Härligt att ni har fått sol idag, den vill inte riktigt komma upp till Halland. Ha en härlig söndag

2010-04-18 @ 11:48:16
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0