Påsklov

Men det finns inget som heter lov för min del, Jag är ledig från mitt vanliga jobb vilket gör att jag kan ägna mig åt det jag gillar allra mest: Träna min hund, arbeta med min kropp på gymmet och dricka vin=) En härlig kombination! Sen får jag inte glömma att skriva lite på en text, var och när den publiceras låter jag er veta då.

Redan imorgon bär det av till skogen för en skön morgonpromenad med hunden, sedan en timme på gymmet och efter det träning på klubben. Det är vad jag kallar ledighet!

Qing med ett dentastick


Kommentarer
Postat av: Olga & Becca

Min förra var helt tokig i dentastix! Smaskens...

2010-04-01 @ 21:58:10
URL: http://sweetolga.blogg.se/
Postat av: Carina

Visst önskar man ibland att man hade lov med jämna mellanrum :-) men när man är vuxen får man hålla till godo med dom stackars helgerna... Hoppas ni får en skön ledighet, glad påsk

2010-04-02 @ 05:49:17
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0