Ofrivillig paus

Kan man säga. De sista dagarna har gått i ett och inte nog med det så lämnade sambon mig på onsdagen för att åka till stockholm med jobbet. Jag och Qing fick klara oss själva i tre långa dagar=) Men det gick fint, Qing fick hänga med på möten på brukshundklubben och han fick ligga i mammas och pappas trädgård när jag var på möten med mitt jobb. Det märks när man blir själv i hushållet, helt plötsligt fick jag laga all mat och handla allt själv, saker som man är bortskämd med annars. Men det gick galant. Lördagen bjöd på stor firma fest på sambons jobb, kändisuppträden, massor med mat och gott vin. Söndagen var det upp tidigt för att supporta mina vänner som tävlade lydand på klubben. Stora framsteg och jag blev så sugen på att tävla med min lille prins. Tur att jag har en tävling i Maj inplanerad;)

Kommentarer
Postat av: Carina

Här är det tävling nästa helg, tänkte gå ditt och kolla in om det är något för mig. har aldrig funderat på att träna lydnad innan instruktören för kursen tyckte jag skulle :-) ha en bra dag

2010-04-27 @ 05:56:04
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0